Reklamačný poriadok

Kategórie
 
 
 
 
 

                                                             KORONAVÍRUS

                                                                                               

VÁŽENÝ ZÁKAZNÍK, AKO OPATRENIE PROTI ŠÍRENIU KORONAVÍRUSU NEBUDE MOŽNÉ PREVZIAŤ SI TOVAR OSOBNE NA PREDAJNI, TOVAR VÁM VYDÁME NA ČERSTVOM VZDÚŠKU, PRÍDITE PROSÍM V OCHRANNOM RÚŠKU !!! ONLINE OBJEDNÁVKY STÁLE FUNGUJÚ. O PRÍPADNEJ ZMENE VÁS BUDEME INFORMOVAŤ.

Naďalej posielame tovar, pri ktorom svieti : Skladom,Doručenie do 24h / pri objednaní do 14.30 / pri doručení kuriérom v prac.dni

Každú objednávku vám potvrdíme telefonicky a odpovieme na vaše otázky

Široký sortiment tovaru

Máme vlastný sklad

Sme 13 rokov na trhu

 
 
naposledy navštívené
 
 

Reklamačný poriadok internetového obchodu DEPOAUTO.sk s.r.o.

Postup pri reklamácii

Pri uplatňovaní reklamácie treba dodržať nasledovný postup: Zaslať e-mail alebo list na našu adresu, v ktorom bude uvedený typ výrobku, výrobné číslo, číslo predajného dokladu a popis závady. Kupujúci zašle tovar na našu adresu spolu s popisom závady, záručným listom a doklade o kúpe a vyplnený REKLAMAČNÝ PROTOKOL  / kliknite pre otvorenie /
Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu, predávajúci alebo ním poverený zamestnanec alebo určená osoba je povinný poučiť spotrebiteľa o jeho právach podľa všeobecného predpisu (§ 622 a 623 Obč. zákonníka); na základe rozhodnutia spotrebiteľa, ktoré z týchto práv spotrebiteľ uplatňuje, je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie (vybavením reklamácie sa rozumie: ukončenie reklamačného konania odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie) ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do troch pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok. 
Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať spotrebiteľovi potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť spotrebiteľovi ihneď; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak spotrebiteľ má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom. Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. (§ 18 Zák.č. 250/2007 Z.z.. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov).

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia