Každú objednávku vám potvrdíme telefonicky a odpovieme na vaše otázky
Široký sortiment tovaru |
Máme vlastný sklad |
Sme 15 rokov na trhu |
OXICAT - čistič lambda sondy a katalyzátora 375ml / PRO-TECDodacia lehotaDodacia lehota: Skladom,Doručenie do 24h / pri objednaní do 14.00/ pri doručení kuriérom v prac.dni
DPF Super Clean 375ml / PRO-TECDodacia lehotaDodacia lehota: Skladom,Doručenie do 24h / pri objednaní do 14.00/ pri doručení kuriérom v prac.dni
DPF Flush Liquid - kvapalina na výplach DPF filtra 1l / PRO-TECDodacia lehotaDodacia lehota: skladom
Aditívum pre DPF/FAP filter 3l / WALKERDodacia lehotaDodacia lehota: skladom
zväčšiť obrázok
AD RESCUE - aditívum do AD BLUE 250ml / PRO-TEC
AD RESCUE predchádza problémom so zhlukovaním, ktoré môžu poškodiť katalyzátor. AD RESCUE tiež udržuje čistý vstrekovač. AdBlue. AD RESCUE je ľahko rozpustný v AdBlue. Pri jeho spaľovaní sa v katalyzátore vytvára oxid uhličitý a voda. Neničí sa tak ani katalyzátor a neznečisťuje sa životné prostredie. Neformujú sa žiadne toxické zvyšky. AD RESCUE mrzne pri nižších teplotách ako samotné AdBlue, takže nevzniká riziko, že skryštalizuje v potrubí a hadiciach na vozidle.
SCR - Selective Catalytic Reduction / Selektívna katalytická redukcia. Vzhľadom k zákonným požiadavkám, všetky nové ťažké vozidlá uvedené do prevádzky alebo vozidlá registrované po 1.10.2006, musia byť vybavené systémom na obmedzenie emisií a diagnostikou palubného systému (OBD), ktorý bude indikovať nedostatky vo funkcii regulácie emisií. Táto požiadavka sa všeobecne vzťahuje na všetky nové nákladné vozidlá v prevádzke v EÚ. Rovnaké zákonné požiadavky možno nájsť aj v ďalších krajinách sveta. Najčastejšie je vozidlo vybavené katalyzátorom SCR. SCR znamená, že katalyzátor je nainštalovaný za motorom. Nádrž obsahujúca roztok močoviny je umiestnená na vozidle. Roztok sa vstrekuje z nádrže do výfukového potrubia tesne pred katalyzátorom. Pri správnom zmiešaní sa výfukové oxidy dusíka premenia na dusík a vodu. Vstrekovanie močoviny je elektronicky riadené a líši sa od otáčok a zaťažení motora. Katalytická redukcia NOx znamená premenu na dusík (N2) a kyslík (O2) a vodu (H2O) za predpokladu použitia katalyzátora a redukčného činidla, pridaného pred katalyzátorom. Najčastejšie používaným redukčným činidlom je amoniak (NH3), vo forme močoviny. Močovina (AdBlue®) je uložená vo vozidle a pri katalytickej redukcii sa premieňa na amoniak. Predpokladom pre správne fungovanie SCR katalyzátora je, že výfukové teploty sú dostatočne vysoké. V prípade, že teplota výfukových plynov klesne pod 200 °C, SCR katalyzátor už nie je aktívny a rýchlosť redukovania NOx klesá. SCR katalyzátor vyžaduje minimálnu prevádzkovú teplotu + 400 ° C, aby mohol účinne fungovať. To môže byť ťažké dosiahnuť napríklad vo vozidlách pri mestskej prevádzke, vozidlách s častými rozbehmi a zastavovaniami. V prípade, že katalyzátor nedosiahne správnu pracovnú teplotu, t.j. teplota sa pohybuje medzi 200 °C a 400 °C začnú sa vytvárať zhluky močoviny ako vedľajší produkt, ktoré spôsobujú upchávanie výfukového systému. To môže spôsobiť zablokovanie katalyzátora, ktoré môže viesť ku jeho čiastočnému alebo úplnému poškodeniu. Ak katalyzátor nepracuje správne OBD diagnostika priškrtí výkon motora, čo má za následok zvyšénie spotreby paliva.
Obsah: 250ml
Dávkovanie:
10 ml Ad-RESCUE na 6 litrov priamo do AdBlue® nádrže.
25 ml Ad-RESCUE na 15 litrov priamo do AdBlue® nádrže.